نکات قابل اعتماد فارکس که به شما در موفقیت کمک می کند

نکات تریدرهای حرفه ای را یاد بگیرید!

نکات قابل اعتماد فارکس که به شما در موفقیت کمک می کند

۱ بازديد
افرادی که درک می کنند که دانش کلید سرمایه گذاری عاقلانه است، افرادی هستند که از سرمایه گذاری ثروتمند شده اند. بسیاری از افرادی که برای سرمایه گذاری شکست خوردند، خوب، آنها افرادی هستند که فکر می کردند می توانند برگ های چای ضرب المثل را بخوانند و در نهایت به حساب افراد معدودی آگاه شدند. با خواندن این نکات اطمینان حاصل کنید که از عده معدود طرف هستید و از سرنوشت خیلی ها جلوگیری می کنید.

قبل از باز کردن حساب پول واقعی، باید یک برنامه آزمایشی را امتحان کنید. این به شما این امکان را می دهد که همان سرمایه گذاری هایی را انجام دهید که انجام می دهید، اما بدون ریسک. عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و وقتی احساس راحتی کردید وارد بازار شوید، انتقال خود را به یک حساب پول واقعی انجام دهید.
بیشتر بدانید:
نکات فارکس که هر کسی امروز می تواند از آن استفاده کند
چهار جلسه اصلی یا کلیدی فارکس وجود دارد. نشست آسیایی، نشست لندن، نشست نیویورک و نشست اقیانوس آرام. یادگیری در مورد این زمان های بازار هنگام شروع معامله در این بازار مهم است، زیرا باید از زمان جلسات کلیدی بدانید. هر جلسه رفتارهای تجاری منحصر به فرد خود را دارد.

تمام اعتماد خود را روی یک فرمول یا ابزار معاملاتی خاص قرار ندهید. معامله گران این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند بازار فارکس به نمودارها و نمودارها و فرمول های پیچیده ای برای کسب سود نیاز دارد. این نمودارها می توانند با ارائه داده های متناقض بیش از حد به شما صدمه بزنند. با نمودارهای قیمت کار کنید و روند بازار را دنبال کنید.

زمانی که بازار به سمت شما پیش نمی رود، مایل به استراحت از معاملات فارکس باشید. معاملات فارکس می تواند به شدت استرس زا باشد و به خصوص زمانی که ضرر می کنید به شدت بر سلامت روحی و جسمی شما تأثیر می گذارد. استراحت های منظم معاملاتی به شما کمک می کند به جای معامله بر روی احساسات خود، به برنامه خود پایبند باشید.

اولین ضرری که در فارکس متحمل می‌شوید احتمالاً کوچک‌ترین ضرری است که متحمل می‌شوید، بنابراین به آن توجه داشته باشید و دقیقاً به نحوه و دلیل ضرر شما در معامله توجه کنید. هر معامله ای که از دست می دهید یک معامله بزرگ است، حتی اگر فقط برای مقدار کمی پول باشد. روی ضررهای خود تمرکز کنید و یاد بگیرید که آنها را به سود تبدیل کنید.

اگر متوجه شدید که نمی توانید تصمیمی را توجیه کنید یا معاملات خود را بر اساس شایعات بنا کنید، احتمالاً باید متوقف شوید. یک معامله گر خوب باید کاملاً بفهمد که چه کاری انجام می دهد و همچنین باید از خطرات متحمل شده آگاه باشد. قبل از معامله، مطمئن شوید که می توانید اقدامات خود را توجیه و توضیح دهید.
برای آشنایی بیشتر با فارکس این مقاله را بخوانید!
برای جلوگیری از از دست دادن پول، مراقب نشانه های تورم باشید. تورم به این معنی است که یک ارز به دلیل تقاضای بالا، بیش از ارزش واقعی آن ارزیابی می شود. در نهایت ارزش این ارز سقوط می کند و شما ضرر خواهید کرد. به وضعیت اقتصادی توجه کنید و از ارزهایی با تورم قوی اجتناب کنید.

نکته خوبی که در مورد معاملات فارکس باید بدانید این است که این یک بازی حاصل جمع صفر است. این به سادگی بیان می کند که اگر 60٪ از مردم در بلندمدت سرمایه گذاری می کنند، به این معنی است که 40٪ از مردم در کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنند. افرادی که روی سرمایه گذاری های کوتاه مدت تمرکز می کنند معمولاً پول زیادی دارند.

برای کسب سود خوب در معاملات ارزی، بسیار مهم است که بدانید چه زمانی باید زیان خود را کاهش دهید. این کار را می‌توان با توقف‌های محافظتی و گرفتن سریع ضرر انجام داد. بهتر است در یک معامله خاص کمی ضرر کنید تا اینکه کل سرمایه خود را در آن از دست بدهید.
تخصص انحصاری در معاملات بنیادی یا فنی ممکن است برای برخی از معامله گران فارکس موثر باشد. معامله گرانی که نمی توانند گزارش های خبری را بخوانند و تأثیرات بازار را به طور دقیق برون یابی کنند، باید از معاملات اساسی دوری کنند. اگر ریاضی یک معامله گر را سرد کند، بعید است که معاملات فنی برای او کارساز باشد. معامله گران بهتر است استعدادهای خود را دنبال کنند تا اینکه بخواهند کلی گرا باشند.

مطمئن شوید که برای کسب اطلاعات در مورد سطوح فیبوناچی و نحوه استفاده از آنها برای تجارت فارکس وقت بگذارید. این می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه به شما کمک می کند تا در مورد بهترین استراتژی های خروج و بسیاری موارد دیگر بیاموزید. برای یادگیری آن وقت بگذارید و این می تواند شما را به لبه جدید تجارت برساند.

یک توصیه خوب به معامله گران فارکس این است که گزینه های استراتژیک خود را کشف کنند. باید بدانید که هیچ استراتژی یا روش واحدی برای دستیابی به موفقیت در بازار وجود ندارد. درک و اجرای مداوم استراتژی‌های مختلف برای موقعیت‌های مختلف تا زمانی که برخی از گرایش‌ها را بیابید که می‌توانید بارها و بارها از آن‌ها استفاده کنید، بیشتر ضروری است.

نکته ای که نمی توان به اندازه کافی در مورد معاملات فارکس تاکید کرد، اهمیت صبر است. تجارت فارکس کوتاه مدت نیست و بازار ثروتمندی سریع پیدا می کند. برای حفظ موفقیت طولانی مدت، صبر زیادی از همه معامله گران لازم است. به استراتژی های خود پایبند باشید و در نهایت از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

از ریسک کردن با محدودیت یا بدون محدودیت نترسید. بسیاری از مردم اصلاً نمی خواهند ریسک زیادی کنند. اگر شما یکی از این افراد هستید، بهتر است به دنبال کار دیگری باشید. ریسک‌های بزرگ‌تر برابر است با پاداش‌های بزرگ‌تر. حاضر باشید چیزی را که زمین گذاشتید از دست بدهید.

موج الیوت، تئوری های فیبوناچی، طالع بینی و توپ های کریستالی را فراموش کنید. پیشگویی مخصوص عرفا و خسران است. برای اینکه شانس را در کنار خود داشته باشید، نمودار فارکس را تماشا کنید و در عین حال که مراقب شکست های کاذب هستید، تنها پس از چرخش تایید شده بازار، واقعیت تغییر قیمت را معامله کنید. بدانید که تمرین باعث پیشرفت می شود.

به انجمن های اختصاص داده شده به تبادل ارز بپیوندید و در مسابقات انجمن شرکت کنید. شرکت در مسابقات با معامله‌گران دیگر ذهن شما را درگیر می‌کند، مفروضات و روش‌های شما را به چالش می‌کشد و بنابراین شما را به یک معامله‌گر بهتر تبدیل می‌کند. گسترش افق های خود با انجام معاملات بر اساس قوانین دیکته شده توسط یک معامله گر همکار به شما کمک می کند تا در مورد تجارت اطلاعات بیشتری کسب کنید و سطح اطمینان خود را بهبود می بخشد.

چرا بسیاری از مردم در سرمایه گذاری شکست می خورند؟ آنها یا اطلاعات بدی دریافت می کنند یا معتقدند چیزی را می دانند که بقیه ما نمی دانیم. در هر صورت، شکست شکست است و این چیزی است که شما می خواهید از آن اجتناب کنید. اگر می‌خواهید از شکست جلوگیری کنید و در واقع برخی معاملات را با فارکس برنده شوید، آنچه را که در بالا آموخته‌اید به کار ببرید.
برای اینکه بدانید چگونه به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شویم کلیک کنید:
https://the5ers.com/what-it-takes-to-succeed-in-forex-trading/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.